رابین مد

عرضه پوشاک و لباس زنانه ،عطر و..

رابین مد

عرضه پوشاک و لباس زنانه ،عطر و..

رابین مد

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو :

بسیاری از مردم درباره ردیاب خودرو اطلاعات کمی دارند ، در صورتی که با توجه به وضعیت آمار سرقت خودرو در طول سال ها و همچنین سطح امنیت خودروها در ایران ، تقریبا میتوان گفت هر دستگاه خودرو هر لحظه در معرض سرقت می باشد.

به گفته سارقان زمان مورد نیاز برای باز کردن درب خودروها ، بسته به مدل خودرو ، بین 10 ثانیه تا 3 دقیقه می باشد که پس از آن میتواند منجر به سرقت خودرو یا سرقت اشیا داخل خودرو میگردد و میتوان گفت دیگر دزدگیرها تاثیری در عملکرد دزدها ندارد.

در اکثر مواقع ، خودروها پس از سرقت به عنوان وسیله نقلیه برای انجام امور خلاف قانون مورد استفاده قرار میگیرند و یا اوراق شده و قطعات آنها به فروش میرسد. در صورتی که پس از سرقت خودرو ، نیروهای امنیتی و پلیس ، گزارشی مبنی بر سرقت خودرو از مالک آن دریافت نکنند از نظر قانون هرگونه اعمال غیرقانونی صورت گرفته با خودرو توسط سارقان ، به مالک خودرو نیز نسبت داده می شود و اثبات بی گناهی بسیار دشوار خواهد بود. اما در صورت گزارش ، مالک خودرو از هرگونه تخلف و قانون شکنی صورت گرفته با خودرو ، پس از گزارش  مبری خواهد بود.

درصورتی که خودرو دارای بیمه بدنه باشد ، پس از اثبات سرقت از طرف پلیس و ارائه مدارک به شرکت بیمه گذار ، تنها 80% از قیمت روز خودرو به مالک پرداخت میگردد.

با توجه به موارد ذکر شده ، ردیاب خودرو چه تاثیری بر روند پیشگیری از سرقت و مراحل پس از سرقت دارد؟

ردیاب خودرو وسیله ای بسیار کوچک است که با اتصال به خودرو ، به ارسال اطلاعات خودرو در هر لحظه و هر نقطه مکانی می پردازد. این وسیله که میتوان به آن ردیاب ماهواره ای خودرو نیز گفت ، گزارشاتی از جمله نقطه مکانی فعلی خودرو ، وضعیت خاموش یا روشن بودن خودرو ( خاموش کردن خودرو با یک دستور )، وضعیت اتصال باطری ، میزان سرعت ، میزان مسافت طی شده و … را ارائه میدهد. این اطلاعات میتواند به عنوان راهی برای پیشگیری از سرقت باشد.

حال آنکه در صورت سرقت خودرو ، با ارسال پیام و تماس اضطراری ، مالک را از این اتفاق مطلع میکند و با ارسال نقطه در لحظه ف مکان فعلی خودرو و وضعیت خودرو را مشخص میکند که با ارائه به پلیس می توان از مشکلات عدیده سرقت خودرو جلوگیری کرد.

برای دستیابی به اطلاعات ارسالی از ردیاب خودرو راههای متفاوتی وجود دارد. یکی از این روش های استفاده ازسامانه ردیابی خودرو یا سامانه مدیریت ناوگان می باشد. این سامانه کامل ترین راه برای دریافت اطلاعات و گزارشات مربوط به خودرو می باشد. در سامانه ردیابی خودرو گزارشاتی چون مسیر طی شده توسط خودرو ، میزان سوخت مصرف شده ، زمان های خاموشی و روشنی خودرو ، وضعیت باطری ، میزان سرعت خودرو ، شهرهای طی شده خودرو و … قابل ارائه است که با مراجعه به وب سایت سامانه ردیابی خودرو میتوانید از این اطلاعات بهره ببرید.

در نرم افزار اندروید همچنین گزارشاتی چون آخرین وضعیت خودرو ، سرعت متوسطه ، حداکثر سرعت ، میران مسافت طی شده در روز و … ارائه میگردد که برای دستیابی آسان تر به وضعیت خودرو تهیه گردیده است. نرم افزار ردیابی خودرو را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.

با استفاده از ربات تلگرام اختصاص یافته به سامانه ردیابی خودرو نیز میتوانید به اطلاعاتی چون ردیابی آنلاین خودرو ، خلاصه وضعیت کنونی خودرو ، مسیر حرکت ، تخلفات رانندگی صورت گرفته ، شهرهای طی شده ، و… دست یابید.

در آخر میتوان نتیجه گرفت که برای جلوگیری از سرقت ، با توجه به آمار و گفته خود سارقان ف استفاده از قفل فرمان ، دزدگیر و ردیاب میتواند خطر سرقت را به حداقل کاهش دهد. در صورتی که دزدگیر به تنهایی مانعی سهل برای سارقان خودرو می باشد.

 

انواع دستگاه ردیاب خودرو و ردیاب های رادشید را میتوانید در صفحه ردیاب های رادشید مشاهده نمایید و برای خرید ردیاب این لینک را لمس کنید.

 

لینک کوتاه : https://radshid.com/?p=6722

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب کودک

ردیاب کودک:

ردیاب کودک با استفاده از سامانۀ موقعیت‌یابی جهانی (GPS) کنترل و حفاظت از کودکان را میسر می‌کند.در حالی که بسیاری از ساعت‌های هوشمند برای کودکان در بازار وجود دارد و حتی ساعت‌های هوشمندی برای کنترل و تناسب اندام وجود دارد،شما برای ردیابی کودک خود نیاز به ردیاب و GPS دارید.با استفاده از سیستم GPS می‌توانید نقطه دقیق شخص مورد نظرتان را روی نقشه و بر روی تلفن همراه، تبلت و یا از طریق رایانه رومیزی بواسطۀ سامانۀ ردیابی، ربات تلگرام، تماس تلفنی، پیامک و… کنترل کنید.بعضی از مدل‌های ردیاب کودکان، دارای حصار_جفرافیایی یا Geo_Fencing هستند که با شکسته شدن این حصار توسط عوامل خارجی و ایجاد اختلال، بلافاصله به والدین هشدار داده می‌شود.

در عین حال والدین می‌توانند برای فرزندان خود مسیری را در سامانۀ ردیابی تعریف کنند و در صورت خروج از این مسیر،بلافاصله هشداری به والدین ارسال می‌گردد.ردیاب ساعتی رادشید با درایت و همت مهندسین داخلی طراحی و ساخته شده است و مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح کسب کرده است.لذا اگر نیاز به بازدید اجمالی از خط تولید رادشید را دارید این لینک را لمس کنید.

برای مواقع اضطراری هم دکمه تماس با پدر و مادر روی دستگاه تعبیه شده است، با فشار دادن این دکمه و تعریف شماره تماس دلخواه، تماس تلفنی با شماره تعریف شده برقرار می‌شود که با آموزش به فرزندان در مواقع اضطراری می‌توان از این دکمه استفاده کرد.

از امکانات دیگر این ردیاب قابلیت شنود است،این امکان فراهم شده است که به راحتی والدین بتوانند به کمک این ردیاب به کودک خود نزدیک‌تر از همیشه شوند و در صورت بروز هرگونه ناهنجاری رفتاری و اخلاقی در محیط مدرسه، مسیر رفت و برگشت و… بتوان گامی موثرتر از قبل برای تربیت و کنترل فرزندانمان برداریم.هر ساله به قابلیت‌های ردیاب‌ها اضافه می‌شود و احتمالاً در آینده ماژول‌های تصویربرداری نیز به آن اضافه خواهد شد و یا توسط سنسورهای هوشمند می‌توان محیط اطراف را بر روی سامانه شبیه‌سازی کرد.

قیمت ردیاب کودک:

ردیاب کودکان و سامندان تقریباً از یک ماژول استفاده می‌کنند با این تفاوت که جنس این ردیاب‌ها برای کودکان مناسب‌تر بوده و از مواد نو استفاده شده تا در صورتی که کودکان آن را در دهان خود قرار دادند مشکلی برای کودک و ردیاب بوجودنیاید.در صورت بروز هرگونه مشکل نیز می‌توان با واحد پشتیبانی تماس گرفت.پس برای خرید، به دنبال ردیاب کودک ارزان نباشید و اگر هم هستید مطمئن شوید که موارد اصولی در آن رعایت شده تا به سلامت کودکان شما خدشه‌ای وارد نشود.

آیا می‌دانید کودک شما الان دقیقاً کجاست؟

بچه‌های کوچک نیاز به سرپرستی و حمایت همه جانبه دارند.زمانی که در روستا زندگی می‌کنیم، همه اغلب فامیل هستند و کنترل کودکان بسیار راحت‎‌تر از شهرهاست.زمانی که کودکان ما در شهرهای بزرگ به دنیا آمده و رشد می‌کنند شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که تکنولوژی سبب می‌شود اقوام مختلف در اجتماعی بزرگی نظیر کلان شهرها در کنار هم زندگی کنند.اما تجربه زندگی در کنار طیف وسیعی از مردم گاهی مخاطره آمیز است.با رشد شهرها جرایم نیز رشد کرده و رفته رفته سازمان یافته تر میشود.

برای کنترل بیشتر کودکان خود باید از همین تکنولوژی در جهت برآورده شدن نیازهای خود برآییم.سالهاست که سامانۀ موقعیت‌یابی جهانی (GPS) در حال ارائه انواع مختلفی از خدمات شهری،نظامی،شخصی و… است.گاهی همین GPS به کمک بشر می‌آید و افراد را برای رسیدن به اهدافشان هدایت میکند.تکنولوژی GPS مثل یک روح کنار ما حضور دارد و این‌بار این تکنولوژی در راه برآوردن نیازهای کودکان و والدینشان به خدمت گرفته شده‌اند.به راحتی می‌توانید با ردیاب کودک، در صورت خروج کودکانتان از مسیر یا گم شدن سریعاً آنها را پیدا کنید این امر فقط با فشار دادن چند دکمه امکان پذیر است.

چه کسانی به ردیاب کودک نیاز دارند؟

ردیاب کودک مناسب کودکانی است که احتیاج به مراقبت دارند.کودکانی که در محیط‌های بزرگ دچار سردرگمی می‌شوند و توان برقراری ارتباط با محیط و افراد را ندارند.بهتر است به کودکان خود بیاموزیم که چگونه از وسایل ارتباطی به نحو صحیح استفاده کنند.این ردیاب‌ها اغلب قابلیت شنود و برقراری تماس را دارند تا در صورت نیاز ارتباط برقرار شود.
شاید اهمیت این مطلب چندان به چشم نیاید اما در صورت بروز مشکل مزیت این دستگاه آنچنان که باید به چشم می‌آید.

پیدا کردن کودک با ردیاب:
چرا باید از ردیاب کودکان استفاده کنیم؟

در اروپا فقط در هر دو دقیقه،یک کودک خردسال گم میشود.کافیست نگاهی به دور و بر خود بکنیم و آگهی گمشدگان را در کوچه و محله و اینترنت ملاحظه کنیم.از همۀ این‌ها بدتر چهرۀ غم‌بار والدین کودکان است، که چه دلهره و اضطرابی که به آنها وارد نمیشود!

برخی از این کودکان پیدا شده‌اند و برخی سال‌هاست مجهول الحال هستند.
والدین محترم، با درایت بیشتر نسبت به نگهداری از کودکانشان باید در مقابل تهدیدهای پیش رو مجهز باشند!
شاید برای شما هم به گونه‌ای این تجربه تلخ اتفاق افتاده باشد و دورا دور این اتفاق را دیده یا شنیده باشید، هر طور که باشد این خبرها کام آدمی را تلخ می‌کند.امیدواریم با توجه به زندگی در جامعۀ مدرن، والدین با تدبر بیشتر نسبت به وقایع، هرگونه خطری را از خود و عزیزانشان دور کنند.

لینک کوتاه:https://www.Radshid.com/?p=8881

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

نماینده رادشید در تهران

نماینده رسمی شرکت رادشید در تهران

شماره تماس:09124839402

نصب در سراسر تهران فقط در نیم ساعت


ردیاب رادشید سری X1:


قابلیت ها و امکانات

  • تکنولوژی

    دارای پیشرفته ترین تکنولوژی های الکترونیکی و طراحی سخت افزاری

  • ارتباطات

    دارای درگاه سیم کارت با قابلیت انطباق با تمامی اپراتور های ایرانی

  • مدیریت

    توانایی کنترل و مدیریت از راه دور بدون نیاز به دانش های خاص

  • گزارشات

    ارائه گزارش در زمینه وضعیت خودرو ، سرعت ، میزان مصرف سوخت ، مکان دقیق و …

  • نصب

    نصب آسان و سریع توسط پرسنل و نمایندگان رادشید در سراسر کشور

  • گارانتی

    یک ســــــال گارانتی و 5 سال خدمـــات پس از فروش ویژه



ردیاب خودرو سری X1
  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب X1 رادشید

ردیاب خودرو سری x1  جهت استفاده شخصی طراحی شده تا با قیمتی مناسب در اختیار مشتریانی که تنها یک یا چند خودرو دارند قرار بگیرد. برای این کار قابلیت های هزینه بر ، حذف شده اند و تمرکز بر روی نیاز مشتری شخصی قرار داده شده است.

 این ردیاب از چندین پورت و درگاه به منظور سهولت در آپدیت و اتصال به خودرو استفاده شده که با بهترین کیفیت در اختیار مشتری قرار میگیرد.ودرو استفاده شده که با بهترین کیفیت در اختیار مشتری قرار میگیرد.

قابلیت ها و امکانات

  • تکنولوژی

    دارای پیشرفته ترین تکنولوژی های الکترونیکی و طراحی سخت افزاری

  • ارتباطات

    دارای درگاه سیم کارت با قابلیت انطباق با تمامی اپراتور های ایرانی

  • مدیریت

    توانایی کنترل و مدیریت از راه دور بدون نیاز به دانش های خاص

  • گزارشات

    ارائه گزارش در زمینه وضعیت خودرو ، سرعت ، میزان مصرف سوخت ، مکان دقیق و …

  • نصب

    نصب آسان و سریع توسط پرسنل و نمایندگان رادشید در سراسر کشور

  • گارانتی

    یک ســــــال گارانتی و 5 سال خدمـــات پس از فروش ویژه


  • قابلیت های ردیاب X1

    • طراحی و تولید توسط مجموعه مهندسی رادشید و پشتیبانی نرم افزار و سخت افزاری
    • دارای قابلیت ارتقاء فریمور از طریق پورت های Program
    • مجهز به سیستم مدیریت مالی منحصر به فرد رادشید جهت کاهش چشمگیر هزینه های سیم کارت ها
    • قابلیت تنظیم از راه دور دستگاه جهت چگونگی ارسال اطلاعات
    • قابلیت مدیریت و کنترل از راه دور دستگاه
    • قابلیت ردیابی خودرو در صورت سرقت
    • قابلیت مشاهده اطلاعات مسیر و وضعیت خودرو بر روی سامانه ردیابی رادشید
    • ارسال پیامک به صاحب خودرو در صورت سرقت
    • ارسال پیامک به صاحب خودرو در صورت بکسل شدن
    • قابلیت مشاهده خودرو بر روی نقشه های ماهواره ای بر روی وب سایت ردیابی رادشید از لحظه نصب
    • ثبت اطلاعات مسیر وضعیت خودرو به صورت کاملا محرمانه بر روی وب سایت ردیابی رادشید
    • برقراری تماس تلفنی با مدیر دستگاه در مواقع بحرانی مانند فعال شدن دزدگیر
    • قابلیت استفاده از 2G و 3G
  • محمد طلایی